Fredags ponny


Lukas kom på att han ska rida... Dana är hans ponny tycker han ;)
Nån av dem andra duger absolut inte!

Täcket ska av å på!
Han kan om han vill, men det gäller att hänga med då det går snabbt,,,, ca 5min så är ponnyn ute i ridhuset!!
Shit! 
Ridandet går lika fort!!! Asg ... Vikt mej dubbel i skratt dem sista gångerna han ridit!
Tur hon förstår(dana) att han är kille ;)
Låter ....mmmmm wroom ....nu kör jag om er..... Jag är först!
Mamma nu är motorn varm (ponnyn travar)
Ja typ så... Efter 10min och 700knyck så är dem klara .
Dem är så söta så jag ids inte ens tjorva.. Är han klar så är han !

Så ikväll blev det bara en häst riden för min del då barnen åkuperade stall ponnys och ridhus!

Ja... 3 kidz är visst på bild!

//💕🐎💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0