vars bör jag starta!

Min lilla L har fått för sej att rida Zizzi är kul!


Och duktig är han, redan trav lite så där på egenhand.
och nog testade han och fråga om nån kan hjälpa (springa fort) så han fick galoppera. ..nixpix. inte ännu ;)
Nästa ryttar elit!!

Jag myste på i stallet igår kväll när alla åkt iväg. så skönt med musik i öronen och
bara dona på!
linat Rudy jerker & suppan.. faktiskt bara i grimma..för att se hur dem rör sej själv utan nått som stör dem.
Estelle red jag, ,, finfina häst...hon blir mer värd varje dag .... toppen psyke.

Jag då? jo jag har en rejäl dos träningsvärk, inne på mina 2riktigt tunga veckor på schemat. .nu kör jag mycket bas övningar och 6-8 reps.
igår blev det tex : chins latsdrag stående rodd & marklyft. & lite mage.

och det var värt det!

kram på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0