Regnet sabbar mina planer

Det har regnat utan att jag beställt det. Hade det bara förvarnats så hade jag kunnat gödsla tillexempel...
Men nu hinner jag inte idag och bänkningen av JG går knappast det heller (fast vi provar nog)
Höet slut och jag måste nån gång hinna hämta nya balar IDAG....
Ridhuset och ridbanan är åtminstonde sladdade igår så dom är tipptopp nu... myspys <3
 
Jag jobbar sista Dagen på BADET idag eller rättare sagt sista LÖRDAGEN sen är helgerna fria för annat jobb.
 
Hunden han har ylat även denna natt och är nån sugen på en riktigt snygg Munster så bara säg till ;) han är billig nu! ca varannan timme är han igång! puss på nosen! satan!
 
 
 
 
Nu kallar jobbet så det är bara att köra hårt!
 
 
/lördags kramen på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0