Dålig firare

Jag höll till i stallet mer el mindre hela söndagen....det var morsdag ;)
jag är väldigt dålig på att fira sånt.
Säker för att vi aldrig gjort sånt i vår familj, el så gjorde vi det...vad vet jag?!
Var hur som helst inget viktigt för mig.
För mina barns skull vorde det väl kul..
Men dom får väl ordna sina egna traditioner...
Var hursomhelst över och lös prata med Mamma som stod i trädgårdslandet.
& lunchen tog vi i Nikkala hos barnens mummi & faffa
Så lite engagemang var det om jag tänker efter ;)

"TODO" listan blir mindre och jag känner lite mera koll...
inget mer om det nu.

Jag red några hästar och linade några..




En trött BÄNGEL....hon är ett kapitel för sig ♥
// på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0