Tidig morgon

 
 
 
 Redan kl 05,15 ser solen stek het ut ;)
och bilen var KALL -14 när hästisarna fick frukost!
Jobbar 3e dagen på mitt 12dagars pass utan vila ;)
skönt med sommaren snart!
När dagens timmar inte räcker så jobbar vi lite av nattens timmar oxå!
vissa jobb blir bättre i nattens tysta timmar! Bakom ratten på traktorn ;)
yeyy..... Konstigt att faktiskt längta lite !!
efter mer jobb ?! Knasfia!
Odlingen har väl blivit ett av sätten att nå mina mål och drömmar !
 
Pratade med en mamma till mina elever igår,  & kände hur Rätt det är med hästarna!!
Hur hon som mamma var nöjd med utvecklingen  från start till nu <3
 Då sånt blir bekräftat då orkar jag kämpa vidare med allt!! Blir lite tårögd oxå ;)
 
// härlig onsdag på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0