Livet på landet

Herre gud ,,, snacka om att jag mesttroligt lider av nått som kallas ... lappsjuka? Skogstokig? Folkskygg! Jag fick mer än PANIK på ICA idag!
vars kommer allt folk ifrån? Jo tack när jag väl fick mina och andras ;) barn i bilen kom jag på det...SPORTLOV!!! Men vad gör dem på ica när jag bara tänkt snabbhandla??!!
 
Hemma invigde jag bebis hästis!! 
Lite longering. Nemas problemas!
Men hittade nått annat att jobba på
Tränsning, just min starka sida ...tsss. Not!
Kan bli roligt detta <3
Hon är så himla söt!
 
Barnen har haft bakverkstad & jag fick uppdukat 3olika sorter fika. dumlekakor. Kladdkaka. Banankaka!
inte illa.....  Kom bara på att hur kan jag missat deras talang för då hade jag definitivt haft fika i frysen oftare ;)
 
Några av hästisarna har fått löshoppa idag..
hjälp fick jag ;) toppen tack!
 
/natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0