Hard work...

Jobba dygnet runt,,, att jag tog lite ledigt sportlovsveckan med mina små.... Det är nog tillbaka jobbat redan ;)
 
våren har börjat kika fram,,, jordgubbsplaner och   Förberedelse för ängar som ska läggas iordning.. Hallar som ska städas. så fort snön smälter så tinar jobben fram :)
 
Fick lite information om min fux kille ,, det är helt  häftigt hur snabbt info sprids på nätet !! Wow
ingen går säker där inte ;)
Men för mej bara possitiv info! Det mesta har jag redan tagit reda på & räknat ut själv!
 
ska se om jag kan få tag på nån bild då linn hoppade pay & jump med han !
 
Ikväll blir det att sitta upp igen... Igår fanns inte tid över !
Undrar just hur allt känns så bra och enkelt vissa stunder för att i nästa tycka att energin stjäls av mej ;)
har folk runt mej så stor inflytan? Positiv energioch  negativ energi,,, skildnaden är stor!
livets pussel är i te helt lätt! 
Men just nu känns det som många bitar hamnat rätt!
 
/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0