Fredag och en stressig sådan :)

Har as mkt att hinna med ikväll och idag!!
Det har uppstått lite kaos i mitt liv och jag känner att fingrarna inte räcker till....det sipprar hit och dit!
Nåväl.... sommartid kommer hur som.
Skrivbordet hopar sej med JOBB... och själv vill jag bara glida ;) eller hur!
 
Hur kommer det sej att vissa bara kan pilla navelludd och inte lyfta ett finger?? och jag bara har så hela HAPPIS kunnat få jobb!!
 
Jag red ut igår i solen och Lilla Pandora var så där MKT HÄST igår!! när jag menar HÄSt så kan jag säga inte den lättaste att HÅLLA på marknivå, än slank vi hit och än slank vi dit, och sen var vi upp i luften!
Tror nog hon är den häftigaste lilla ponny jag suttit på! 180grader kan hon lät på mindre än en sekund! vill jag ha spänning så är hon den rätta ponnyn! hon gör det inte för att,,,,utan för att hon KAN... sen får väl ryttaren finna sej i det el hitta på nått smartare! (släpper inte ut mina elever på henne,,,ta det lugnt ni föräldrar som läser :) hon är dock världens snällaste Manege ponny!!!! m finns...välskolad och prinsessig!
 
 
 
Jag finns i stallet efter klockan 14,30 idag och landar nog i säng vid kl 21.00!!
 
 
 
// kram på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0