Flytta fram klockan

Fasen.. EN timma mindre sömn....
Bläk och allt annat...sömnen som är så viktig, hur tänkte dem nu???
 
Jag är inne i mitt jobb maraton, 6 av 12 ... jobbet är då ett jäkla påhitt!
 
Tur att jag tog mej en ridtur i morse innan jobbet för sen efter jobb 10-16 och lektioner 17-19....då var jag S l uT
i både kropp och knopp..
 
 
i dag har en av hästarna bytt stall och då var vi "bara" 11 kvar!   oh jag kommer ihåg paniken jag hade då antalet var 7 ja redan 6 faktiskt...HUR skulle jag hinna...asgarvar åt det nu!
Hästarna har VÅRKÄNSLOR och lever fan......fast vem får inte det i all sol?
Jag har vänner som också lever fan;)
el jag menar har vårkänslor!
 
Skrivbordet är rensat lite, så där på räkningar och skit!  kanske jag kan sova om nätterna nu?! hiihii....
 
 
Nå mycket mer hade jag inte på hjärtat...kram på er
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0