Varje dag är chansen till något nytt

Idag har jag stigit upp med ett leende på läpparna. .. lett ut hästarna på bete och kikat lite på dem ♥

Igår lärde jag mej att använda cirkelsåg.
och det gick väldigt bra. blåmärken i handen efter den jäkla skruvdragaren bara, varför ska dem vara så tunga?.

Idag ville jag göra nått med min lilla son..öhh vad då? jag ska leka med min kompis, börjar jag bli ett andrahandsval nu? redan???!!

just som vi sitter med frukosten så häver även denna 6åring ut dessa ord ::::》

kollar runt..
om jag "fixar" hela huset (vilket idag inte är katastrof)
så ger du mej 1000kr
jag : va??
jo jag ska köpa en cross för pengarna ;)

öhhh.....what?!

få se när crossen rullar på gården?
han kanske jobbar hårt om han får nån krona ibland ;)
& jag har ett skinande hem ett tag framåt!

Önska mej lycka till.
att få min kille på andra tankar blir nog inte lätt. om han brås det minsta på sin mor :)


/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0