Minus 40 kg

Jag tyckte det har stannat och mätte Suppan igen idag...som rubriken så är det ändå minus 40 kg nu.. Det går åt rätt håll .
Men allt eftersom damen ifråga blir lättare på foten så blir hon snabbare och hittar på lite hyss oxå ;)
hon "brallar" gärna lite.
vi får väl se var detta leder. hon har inte ännu blivit någons favorit, inte mer än jag och sofia som ser bortom kilorna ;)

Det var tok varmt idag +26 i skuggan.
Så vi tog en lugn tur mellan vinbärsbuskarna.





jag red Marinata idag, nu var det länge sedan jag hunnit sitta på hon ♥♥

Annars har vi varit på tivolit i stan m Kidzen. börjat bygga hagar. gödslat jordgubbar och nu väntar bastun.

/ KÄRLEK PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0