Kastar in handuken

Idag har jag inte varit mej själv :(
kan inte förstå hur jag kan dala så här..
Det är liksom bara tomt & tyst i hjärtat & kroppen, att inte ha en bra förklaring till det är nog värst. . lite som att det inte är mina egna känslor utan nån annans..fy va spooky. ont i magen och tung i huvudet.
ähh vi lämnar det nu :)

Tror till o med att hästarna var segare än vanligt. ..
Fast tjejerna hoppade ruggit bra idag ;)
ponnysarna bjöd riktigt bra.
tror dem hade minst lika skoj som ryttarna.

Nu är stallet tömt och bara mina egna står kvar.
8+1 Det är nästan lite ensamt..hehe
lugnet sprider sig i hagarna :)

Nu blickar vi framåt eller hur? ?!!

& har du förklaring på mina konstiga känslor jag haft idag så ut med det!

Eller är det åskan?

Lika bra att sova nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0