Fredag den 13/6

Tjo bara ...
böttre dag än så här får jag leta efter ;)
bokad hoppträning i kväll. ..
jag undrar jyst om Rudy levererar eller inte...ler....
Har ju hunnit rida bra mkt mer nu så kondisen borde finnas. .
kommer bilder senare i kväll. .

Annars är jag ganska nere för stunden.
energin räcker inte till och mycket går åt till skit. less....
Jag borde ta tag i det...men lättare å låta allt bara flyta på.
tur jag har några riktiga guldkorn i min vänn lista som ser igenom....det är bra!
dem andra är inte mkt å ha ;)

Träningen går i plus tecken. ..på ont och gott....aldrig vägt så här mkt...utan att vänta kidz. .... jag ville ju själv bygga...men nu känner jag mej mest som en tax. hmmm.... kanske mera cardio??

tur det är kallt ute så slipper jag lite kläder ;)



okej det var vad jag hade och säga.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh vad roligt! Ska bli kul att se bilder också. Väntar med spänning :) lycka till!

2014-06-13 @ 11:19:39
Postat av: Fanny

Åh vad roligt! Ska bli kul att se bilder också. Väntar med spänning :) lycka till!

2014-06-13 @ 11:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0