Ut på Ängarna

Det är molnigt nu...äntligen får jag säga.. jag ska ta och hoppa i ridbyxorna och fara ut en sväng på fälten och rida!
och kommer jag iväg så är det typ första gr innan midnatt denna sommar...ler..
 
kom just på att jag varken ringt hört el fått besök av pappa från Norge på hela sommaren! han brukar ju dyka upp men tiden bara rusar iväg... kanske är dags att packa väskan och kidzen för några dagar i Norge ;)
sist jag var dit så väntade jag LUKAS...fatta vad länge det är.
Trondheim har säkert vuxit åt alla håll sedan sist!  åhhh vad jag saknar att strosa runt där!
 
Höet är inne för denna säsong och allt nästan klart för vintern!
Så jag ligger på vinst sidan nu ....skönt!
 
 
Nu ska jag passa på å rida ----kram----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0