Tråkiga måsten

Det är alltid tråkigt att måsta betala räkningar.
Sortera hit och dit...papper här och där.
huvva!

När det väl är gjort så känns det på en gång lättare ;) bara nån krona stannar på kontot till bensin och mat!
Nått annat behöver jag inte ;)

Det har äntligen blivit väder så jag kan rida!! idag ska vi på skogs tur med Maja & Mauri. skönt att ha en gas framför och bara "åka" :)

Har bokat en dejt i augusti :) Träningen kan återigen ta fart....det har bara varit underhåll nu sommartid.
Men nu är känslan med mej och det finns inspiration igen ♡
jag har på ett år nu lagt på mej hela 2kg!!
Det är min plan oxå...inte nå bantning el skit utan bara ren skär MAT!!
ska bli härligt att få nya mål nu♥♥


så väntar datorn & räkningshögen...
bäst att inte skjuta på det mer ;)


/puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0