Natt Träning

Det känns lite i kroppen...av vad?.
ja,en hel varm dag.. typ 35 i solen & bara den tar ju musten ur en.
Men till råga på det så har jag inte kunnat ligga still på hela dagen ;) det har plockats jordgubbar och stått och vägt bär.. Det är faktiskt jobbigt, för så fort kunderna gått då försöker jag smita hem..hehe.. bra om man hinner genom stallet...så många mil blir det!
Sen blev det ett pass på ACTIC ..biseps & bröst..blivit sjukt mkt starkare sista halvåret... planering ger resultat.
Men på det så stod min häst klar och vi var ut och red 1tim
& Det bästa till sist..
150hö balar ska in i höladan..yippi!!
så nu ligger jag ny duschad. Ben och armar känns som små pirriga sugrör!
Men nu klart..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0