Värmen som försvann.

Mitt eviga flyt...ler... Fredag kväll.
Tanken var att rida iallafall en häst innan nattningen , jotjena!
Kylan och vinden kallare än kallast kom från ingenstans!! Trodde huvudet skulle frysa av innan sista ridlektionen var klar. Borde haft dubbla mössor.
Så när klockan slog 18.00 gick jag in och gjorde tacos till middag, kanske rida sen...tänkte jag!
Men icke -24 & blåst
Blev en udda kväll i soffan, jag är inte van!
Hur gör man ?
Det kryper ju i skinnet efter 25min!!
Nå vid nattningen av hästarna får jag nästa chock!!! Minus 20 BARA !!!
Förtioelva svordommar!!!!"-"
Bläääääää....
Nå i morgon är en ny dag <3

Fredags kram el karma på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0