Tankar på vift

Att värdera nått som jag inte behöver, sjukt svårt.. Rätt eller fel ?
Jag har eller hade,rättare sagt en far som samlade på sej saker/maskiner osv..
Nu har jag insett att vissa grejer inte kommer att användas.!
Blocket är bra. Men priset ?
Om jag sänkt priset med 60.000 räcker inte det? Att dom ids pruta på det!!
Helsike hur svårt kan det vara!
Antingen så har man pengarna el så låter man bli att kolla på sånt som ligger över sin egen budgett!
Nästa alternativ är väl att jag lär mej köra timmervagn och börjar röja i skogen ;)
Då kommer den till användning..

Typ som Pippi Långstrump . Allt går att använda ;)

Ja och så den tok gamla skotern (lynx)
Som tar en hel fotbolls plan att vända om jag inte hänger på ena sidan för å styra...ler...
Den ska säljas den oxå. Fast vi byter bara till nått jag kan svänga,,, utan att ha med motorsågen! Den kan man nämligen såga ner det som kommer i vägen ;)
Fattade nog inte pappa alla gånger. Men motorsåg och den skotern det är vi överens om ;) jag här och han där uppe!

Oj vad mycket gojja jag skriver!
Men då vet ni vad jag gör om tiden räcker till!!
Städar ut gamalt så kan jag fylla med nytt !
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0