Sjukstuga

 
Då var det sjukbandagering att hålla koll på ..min fux har pippi ajaj i v fram! 
Ett ytte pytte sår,,, resultat ett svullet ben! Typiskt fux---känslig----!!
Så träningen denna vecka ligger på is.. Hsn har fixat sej ledigt ***blink***
jaja... Det är tur jag kan rida nån annan ,så mej går det ingen nöd på!
 
Satt upp på Marinata som var super lugn och nöjd med livet idag!
 
Av bara farten sen  longerade jag Jerker så han får göra nått annat än springa med ryttare på ryggen! 
Dana fick sin tjära,,,projekt hovar ;)
sedan var min energi slut och klockan tickar för snabbt på kvällen, har ett as tidigt pass i morgon!
 
Åkte även skidor efter jobbet 5,5 km
 
summan av denna dag är ---underbar---
 
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0