Pust..

Ibland så hjälper det inte hur mycket jag än önskar att jag orkar.... motgångar kommer och går ..
bara det att dem nu känts väldigt täta :)
2 dagar vila, för VÄRKEN jag haft efter måndag tisdag och onsdags passet är ju ännu KVAR!!
Men i morgon kör jag igen!!
 
Han vara ute i stallet innan jobbet som startade kl13.00  mockade och donade och var sedan utocch motionerade Marinata i minus 24 grader ;)  nice..   Men då jag fortfarande hade tid och VÄRME så tog jag in gamla  Jerker och körde lite timmerkälke.. härligt.. skogen var helt tyst sånär som på knakandet i träden av kylan.
Solen tittade fram en stund just som jag passerade gamla järnvägen...önskar jag haft med kameran.. 3st hundar i solen mot rimfrostiga träd och dessutom hästen fast framför kälken, kan bara tänka hur fin bild det blivit <3
 
På jobbet har jag haft besök i omgångar ;) jag är visst poppis...ler..... trevligt besök och skönt att slippa sitta själv!
Nu får ni allt gissa.....
 
 
På stall fronten har det också dykt upp lite nytt.. prinsen flyttade till Kirsis stall och bara bella står kvar.
 
 
 
/trevlig helg
och kram till dej som behöver den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0