Kaffe tankar

Det är bara den sköna stunden med kaffekoppen innan jag ger mej ut och fixa stallet!
Benet är bättre och lymfangiten minskar sakta men säkert.!
Jag får en del cardio träning gratis dessa dagar då han ska gå minst 20min så ofta jag kan ;)
Ponny lektionerna igår kväll gick super fast ponnysarna var super pigga ;) dem fick jobba lite med att inte låta hästarna rusa iväg!

Jag själv känner att någonstans ifrån, fick jag koll på mitt liv som klockan sömn mat och hästar och träning!
Lämnat och rensar bort sånt som tar onödig energi! Tjorvigt folk.. Lär mej lyssna, försöker förstå från deras sida.... Inte lätt,, men det går att se saker från minst 2håll!
Analyserar jag så inser jag hyfsat snabbt vars jag står mitt i detta :) mitt jobb är utvecklande!

Ska hoppa in i min stall overall och göra den biten klar!
För där finns några saker att fixa på!!

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0