4/1-14

Tiden rusar och det är redan 4dagar in i januari..hephep..
idag är det nya skor på hästarna ... sen nästa vecka kör ridlektionerna igång igen...Kul !!
Jag var uppe med tuppen imorse vilket nu lönar sej och stallet är klart så pass att jag väljer om jag vill rida eller inte..ler... svårt val eller hur!
Jobbat idag och där är inget sej olikt än tidigare.. kaos och bitterhet..nån som tycker och tänker... att dom orkar bry sej ! jag har släppt det för LÄNGE sedan... tråkigt bara när det biter tillbaks sedan... som det alltid gör!
Det har gått så långt så hittar jag det andra jobbet som jag önskar så BYTER jag lätt bort KOMMUNEN... dem är arroganta och det sitter helt fel folk på fel positioner...jag borde ha öppnat upp långt tidigare! men orkar inte tjafsa för jag har själv ingen vinning i det. min tid är för dyr och jag har valt bort onödiga energi tjuvar!
Och isåfall kanske jag kommer en dag TILL och hittar Hänglås på dörren för att förstöra lite extra ;) den nivån är det tyvärr! <3
mer om det nån annan dag!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0