sköna söndag

Det är tyst då alla sover.
jag vaknade innan klockan men myser bara på ensam i sängen.
Känner hur rätt det var att hoppa över erbjudandet ihår om vin och öl och tårta och sånt.
Tog en dusch istället och låg och kikade på dressyr och somnade tidigt.
Det är så mycket nu med att rida och ha lektioner och städa och förbereda inför vintern. så 8tim sömn behövs ♥

Veckan som kommer blir speciell, det rullar in en ny kamrat på gården. och kanske börjar det vara dax för en att åka vidare. jag vet jag behöver och jag har för många nu. det känns rätt .

Ute är det molnigt och regnet ligger i luften.. skönt på ett sätt.

Har som plan idag att få undanstökat alla häst grejs på förmiddagen så att kvällen blir fri till annat :)

//puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0