Google pass

Det har öst regn natten emot idag, & lite hit och dit hela dagen.

Jag har som rubriken detta schema idag. ;) 
Då hinner jag fundera!

Vänskap!!
Vad är det? Nått som kommer och går?
Ska det vara så, eller skapar vi sitsen själv?
När jag var ung så hade jag ett dussin vänner hit och dit! Här och där!
Men bara några kvar idag!
Är det för att jag valt det själv, el valde dem bort mej? 
Jobbade jag för mkt för att nå mina mål i livet! El växte vi bara ifrån varandra!
El hittade min vän nått annat med sitt liv! Nått som var bättre/enklare.
Sen har det kommit vänner på vägen, nya och gamla. Men har du nångång analyserat vilka du har runt dej och varför??  DET har jag!  :)
Ibland är det genomskinligt som få.
Då känns det lite bittert att jag så blåögd sett på och trott!

Jag har valt mina vänner med omsorg.!!

Vissa behöver jag aldrig prata med det behövs knappt :) dem finns alltid när jag behöver luta mej tillbaka och fundera el så.
Det här med vänskap är en svår balans lina! Man kan inte bara ge.  & inte bara ta!

Haahaa jag har nog grävt lite väl djupt nu ...ler... 
Men kompisar det är väl ändå nåt annat?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0