Slöseri av tid el Vad är detta?

Jag har som svårt att ta till mej detta...Att inte göra nått alls och få betalt!
Vi har gjort om scheman på jobbet(kommunen sida) och jag ska vara några dagar av vårat 3veckors schema på ASPEN..
yeii...eller så inte!
Har ALDRIG jobbat själv här...kom hit kl 11.30 och använde nycklarna jag fått.. mörkt hus!
Bäst att tända lampor, gick husesyn.. så kan jag lämna bygget i samma skick som jag kom!
En trevlig anläggning utan nå som helst användning :)
jobbat halva dagen dvs 4tim nu och sammanlagt 7st som besökt oss... kul eller hur ... ler.. måste kosta mer än det smakar att ha öppet på en söndag!

Jag är i alla fall besviken över den folktomheten som råder...
jag vill gärna ha nått att göra på min arbetstid ;)
Om jag skulle ha fått nån information så hade det varit ännu lättare att göra nått vettigt! hej och hå... fritt fall ! ta nycklarna och möt kunderna i entrén.. det var det!!

Så nu har jag spytt lite och beklagat mej ....

Och gissa hur jobbigt det är att sitta här då jag har 100 olika projekt på gång hemma!!! ???

Vill jag ha en lugn stund så är det visst på "jobbet" jag ska hålla mej ..

Lördags kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0