Känslan av regnet

Häftigt vad regnet kan åstadkomma ,,, ler,,
skapar en eeaktion hos mej som om nån puttat mej från ett stup ;)
typ som nu är det för sent ...uff...
Nig vet jag att det regnar på hösten, och att allt handlar om tajmning .. Ändå var det just som att allt sprack!! 
Jag är inte gjord av socker men tillika så blir marken svår att jobba i . Traktorn tungkörd och allt blir blött .... Varför har jag bara gått på halvfart i ca 1,5 v?  Pay back time!!
Fan å!!
Sen jobbar jag denna helg så allt drar ut någon dag extra :)
Undrar just om det är nu jag borde varit jehovas (för det var väl dem som sluter upp)
el lestadian?
ler stort !
dax att byta religion :) en stund!
 
trevlig lördag på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0