Simhall och morgon bad

Det är ganska fridfullt att stiga upp kl 05.00!
Ingen annan är vaken, tyst på vägarna och det tar bara min in till jobbet m bil :)
 
Ridhuset börjar ta form nu, igår har dem kört massa sand .... Röd och fin sand givetvis !!!! 
Love på hög nivå!!!!
Nu är frågan hur VI ska fira vårat ridhus??
champange?? Tårta??
klippa band :) 
ja ni ser ,, svåra beslut ;)
Red mina störrsta kameler igår. Super fina båda 2... Vilket gjorde att jag gav upp ridandet då det gick som bäst ;) Tog istället tag i mitt horibelt stökiga hem... Mysigt att veta att det e skinande rent på morgonen.
även om det går att dröma sej bort, när man får sand mellan tårna ;)
 
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0