Regnet öser ner :)

Barnen har höst lov. Ingen direkt bra start!!
fast skönt att det regnar bort,allt som var halkigt!
Jag jobbar på som vanligt. Mysigt med lite fler på Actic idag.. För ute tränar typ ingen en dag som denna.
Då rullar dagen på snabbt. Ler.
 
Om man inget eget liv har.. Då kan man ju testa driva nån annans i samma spår !
Jag slutar inte förvårnas.... Grodor släpper oftare och oftare ;)Är man minsta nöjd med sitt eget..   så bryr man sej väldigt lite hur andra gör el inte gör.. Njuter av känslan av hur mycket det stör "hen". 
Jag är inte trög. Jag bara skiter i dej :)
lever mitt liv och sätter ingen tid/energi alls på dem som inte "förtjänar" min energi !
Nog om det !
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0