Nått som får en att jobba...

SNÖN den första ,,, jösses vilken fart jag haft idag.
Jag har jobbat 7-12 fast jag var ledig! ,,, glömde kolla schemat ;)  tur jag gillar mitt jobb.
 
Jag fick en plan ;) igår!!!! 
Foder stationer till hästarna....varför inte underlätta lite?? (Bild kommer) jag är lat, fast på rätt sätt!!
Jag söker lösningar som fungerar, som tar lite tid! Tid är dyrt!!!
Det ska vara kul att ha häst, att komma till stallet ska vara en fröjd, inte ett måste som är jobbigt!
därför jobbar vi ständigt på lösningar!
2av mina hagar har slowfeeed nät på rundbalarna,,och dom är i en liten hage i hagen ;) Som öppnas när jag så önskat!! Typ lunch/middag och hela natten !
men i dem 2andra satte jag stolpar och vi säckar. Hö i mindre slowfeed nät. (Återkommer med resultat)
 
RIDHUS status .... för den som så önskar!
 
 
 I morgon stiger jag upp TiDIGt!!
Jag ska nämligen testa RIDA !! 
Jag har en stor klump i magen ,,, det är lagt fruktansvärt mycket jobb/tårar/känslor/ALLT på detta bygge <3  Mitt liv,min feeling....
 
Denna gård mitt liv mitt allt....Det är bara med några enkla ord :
Never Ending Story <3
 
 
 
 
//kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0