Jobb helg

Har sjukt mycket hemma som borde göras, men jag kan bara vara på ett ställe.
Många bollar och trådar i luften och jag skulle önska att jag kunde jobba på minst 2ställen med minst 4trådar att fläta i!! 
Struktur och organisera & planera!
 
Tänk då vad som skulle ske om jag la av med allt? Bara tog det som det kommer istället?! 
Undrar just vars och vad jag skille gjort nu isåfall!
 
Saknaden av vissa personer i mitt långa liv ;) 
saknar jag grymt mycket. 
Jag har släppt tagen för enkelt! 
Bara gör att det blir jobbigt att prata!
och risken .om . Ifall. Kanske. Osv!
hugger hällre än att bli stucken .... 
Ganska väl använt ordspråk av mej. Dock inget bra :)
Borde ha gjort så mycket annorlunda!!!!
 
trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0