Inget går enligt planerna..

Men fy vad allt jobbat mot mej idag,,,
Steg upp före fan, och jobbade 06,30-13,30!
Intressant med nya ansikten, att nån annan än jag läser av skiten är fint!
Körde ett jäkla bra rygg pass med lite bonus på bakaxlarna! Skönt---energin steg----
hämtade min underbara son... Han måste vara i den bästa åldern nu ( känner igen det, har jag nämnt det tidigare) han är snabbtänkt och rolig!
Nu är det några som visat  intresse för alex :) kan jag för gudsskull få en riktig häst snart ;)
 
Stallet ikväll.... Totalt fail...kaos..strul...(utom lektionerna tur det)
jag gick ut 16- och kom on NU kl 21.00???
har ingen bra förklaring, kul att jaga ponny 40 min bara för att hon fick tuppjuck!
sen vart allt fel!
det mesta av allt blir kvar till imorgon bitti... Typ säcka hö...nice :(
 
hjärtat skriker... Men det är visst normalt och bäddar man fel så ligger man fel oxå! 
 
Jag är på riktigt jätte döigt humör!!!
 
fast jag igentligen bara behöver en kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0