Snörök Häst & fest

Som rubriken läses så har jag inte en lugnstund ;)
Fast det går i den trevliga och underhållande vägen,,, så önskar jag att jag kunnat styra upp bättre.. Sovmorgon ?? När gjorde jag det sist?!
Hästarna uppskattar inte det. Och jag gillar inte att lägga mej efter morgonfodringarna.
självförvållat :)
Hade ju kunnat lägga alla slantar jag jobbat ihop på en lya i nått varmare land med pol !!
Men jag undrar om det fått mej att jobba så HÅRT och mycket som nu? Knappast!
 
Just ja... Häst var det!
sitter i bilen med fronten riktad mot skellefteå... En provridning! En Fux!
 
Å så festen .. Jani fyller 30år (elins) inga missförstånd bara :)
Ev en chans att se mej i klänning ;) svart å kort!
för horstövlar är visst inte lämpade till ändamålet !
 
Härlig lördag på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0