Skräcken ,,,

930kr fattigare med en puls på ohälsosamt mycket, och bitterheten av att måsta BETALA för nått jag absolut inte gör självmant... Nått så hemskt så jag kryper ur skinet och har hjärtklappning illamående och shit!
Mycket har jag haft i munnen men denna plåga av att måsta gå till tandläkaren är inte okej!!
Men måste hag hitta nått possitivt så var det ett akut besök för att tanden gick av och en bit lossnade! 
Nu funderar du varför akut är bättre....;)
jo för jag visste inte igår kväll.. Då slapp jag grina och ha ångest halva natten <3
 
Red mitt finntroll sista gången idag För nu är han inte min nå mera(tror jag)
senast söndag stänger jag det kapitlet i mitt liv och blädrar vidare till nästa.
 
filmade en snutt men jag vet inte riktigt hur man lägger upp sånt ?!
/
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0