Om jag kunde läsa tankar

Jag kanske handlat annorlunda då...vem vet!
KUNDE bara inte gå och sova för jag bara måste fixa naglarna, det bränner i ögonen för tröttheten söker sej närmare och närmare.
Jag älskar att sova. Det är det enklaste man kan göra och det jag gör då det är jobbigt ;) somnar jag så vaknar jag alltid på bättre humör!
Jag har ett minne i bakhuvudet som någon sagt åt mej.. antagligen när jag var liten-----visste ni att jag bott på barnhem-----
Att lägg dej ner och dröm om nått roligt så vaknar du glad :)
Det fungerar i princip alltid <3
Idag kom jag åter på hur viktigt det är med todo lista..jag var klar med stallet redan innan 12.. skit nöjd, tills jag kom in!!!
kaos!! suck.... kan väl inte ställa dem kraven på nån annan än mej själv!! jag vill ha ett rent jävla hus!! undrar om man kan ha städerska utan att bli ruinerad,,frågetecken!
Tänk att komma hem till en ljuvlig doft av ny skurat..ler... Dream on!
Naglarna blev röda,,enkla röda! konstigt utan krusidull och bling
kanske jag måste piffa lite ändå.

As trött är jag nog i morgon! suck...

vem läser egentligen detta kludder..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0