Allvarligt..

Idag ska jag upp på STOR häst,,,nu börjar min resa mot att hitta den för mej perfekta hästen som jag ska trivas träningsmässigt med många långa år framåt! vädergudarna har hittills ej varit med mej och jag har inte kunnat provrida tidigare!
Jag fick faktiskt ställa in ridlektionerna igår för att det inte gick att ta sej ut i ridhuset med barfota hästarna ;) jag som skämtat om att bygga in en gång till ridhuset!
Nu känns det som att värmeslingor är lite aktuella....asg.... vem vet!?
Jag har för lite hästar och högtryck på ridningarna, vilket är jätte kul. Men allt har 2 sidor.. Jobbar på en lösning vet bara inte hur! ;)
Nog om hästarna

Julen kommer närmare...undrar om jag skulle packa och fira jul i huvudstaden? känns lockande... då hade jag haft min familj nära :)
bara hästar/hundar som blir kvar på gården!

Träningen lider då jag faktiskt inte hittar tid till den :(
Väntar på snön så jag kan lägga in den åtminstonde!

jaja.... blir inte bättre än så här!
kram på dej

Kommentarer
Postat av: Karro & King :)

Mysigt att vara hästtjej :D

2013-11-19 @ 14:47:41
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0