Allt har en baksida

Jag avskyr när jag inte har nått att göra på jobbet ;)   sitta på en stol och invänta nått!? typ vad som helst..kanske nån som vill springa lite el hoppa längd..
 
Jag hade hur som helst behövt vara hemma nu...besiktning av häst men tur jag har Fia lotta i stallet <3
 
Jag surfar runt och kikar på eventuellt intressanta hästar...svårt att veta på en bild och lite text ;) och om jag köper måste jag sälja...vilken ? att driva en hästverksamhet är att lämna känslorna på hyllan, att göra det som måste utveckling och avveckling... har man till sej själv så är känslan lättare,,,fungerar den lite si och så spelar ingen roll så länge jag vet vad jag gör. Men då andra ska upp på ryggen är det helt enkelt svårare att hitta rätt!
Det får inte bli fel och den ska vara givande för fler än bara mej..
Ringt lite krav löst och hört mej för. Ett napp och den ska jag kika på, på söndag  fast den blir bara för min egen skull... så det saknas ändå en till verksamheten.
Det är inte lätt. när det är svårt ..ler...
 
 
Nu har en ny värld öppnats , många vägskäl att pröva.  tror att min investering kommer att ge mej många roliga minnen och tandagnissla ;)
 
Om jag inte prövar så kan jag inte lyckas heller :)
 
Fredags kram från mej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0