Så var den helgen slut ...

Vars försvinner all tid :)
Helgen har redan sprungit i väg lååångt bort.
En häst har åkt från stallet på kollo...el... träningsläger ;)
undrar just om jag kommer att märka det?
Jag har ridit 3st !! idag.. eller i egentligen 2 för den sista så sa min kropp stopp och vi bara skumpade runt enstund...tar nog och börjar med henne i morgon istället!
Jag har nog legat mer el mindre sömn lös denna helg...jag har bara mej själv att skylla på!!! åhhh.... ibland är jag dummare än tåget....tyvärr....fan!
Det verkar vända med värmen nu...kanske?! vågar inte hoppas för mycket för det blir en hat kärlek för sommar villjag ha...men jobbet på gården?? öhhh...vill jag det?!
pust!

Har en liten förhoppning på veckan som kommer...vi får se vad den har att erbjuda.....

Stor kram på er.

/lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0