Operation.....hagar!!

Undrar vad lamborghinin  går för i leriga hagar..... "lets do this" 
Ska över till finn landet och hämta stolpar och sen får vi se vad som händer...
Dom stora hästarna har en lerig hage som ger riktigt FINA hästar... med ner sänkta skatter i form av skor...blink..
 
Detta är icke godkänt...
 
Ryttarna har visst nåt ev virus hos sej med snoriga häst/ar....så nu är det ingen träning för någon och kläd byte för att komma från det stallet till mitt stall....
 
 
Frukosten är intagen men jag vet inte riktigt vad som åkte ner i smoothien för jag fick en 10åring och en 5åring som båda grinar järnet...... herre gud.....  sa ju bara att  klä på sej och att vi sku vara ute idag ... ;) vad hände ??
varför gillade dem inte min ide om hagbygge?? eller att datorn och ipaden  skulle bort för resterade dagen... jösses vad dom är sura!   ÅHH va mysigt!!
 
Jag lyckas med det mesta....  nu blir jag nog straffad igen.... vänta och se... regnet är inte långt borta..ler..
 
 
Önska mej lycka till nu ... för att traktor jäkeln inte fastnar i skit leran el att kidzen förblir bittra resten av dagen.. eller nått annat skoj :)
 
Kram då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0