Grå morgon....

Jahaa... du...
Jag har sovit bra hela natten. Och nu är huset snabb fixat den stora tjejen är i skolan och jag har bara den lilla killen hemma, som för övrigt är så sjukt 4-hjuling sugen... pust och stön.
jag förstår inte varför hästarna inte räcker ;)
 
 
 
 
 
Jag kanske behöver en lektion i att fläta man svans och tvätt av häst ...ler...  insåg hur svårt det kan vara att fläta om allt är skitigt... och i leran nu är allt svårt att hålla rent.
 
Kaffet strax i magen och då ska hästarna få sin dagliga tillsyn frukost och grejer.
 
/puss
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får be Anna att ha en lektion i flätning, hon gör jättefina och jämna ardennerflätor.

2013-05-15 @ 08:46:28
URL: http://emmapafo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0