Vintern kom tillbaka

 Natten har varit riktigt kall,,,minus 22 fast det ska kanske vara så ännu denna månad, fast nog märks det att solen värmer på dagen!
 
jag vaknade UTAN skallebank vilket innebär att jag kan göra vad som måste göras på både jobb och hemma. 
Har aldrig haft huvudvärk 2dagar i rad tidigare, det blev ingen träning igår. Och ridningen  gick så där! 
Idag ska jag sitta upp och känna/rida igenom de småa ponnysarna ;)  men kylan lär ju ställa till det lite, kalla fingrar och kall överallt. 
 
Har just kommit på att jag måste boka flygbiljetter och bil .. Ska med mina småhjärtan till Legoland/lanlandia i sommar just innan odlingen sätter fart! Blir skönt med nån dag bara barn!
 
 
Våren som kommer smygande gör mej fruktansvärt nervös då jag har ett eldprov att härda ut!
minnena kommer att plocka fram tårarna behöver bara tänka el titta på det som rör jordgubbarna för att klumpen ska sitta där. Fy vad hemskt!
hade jag valt själv hade jag inte haft Allt/alla så hade jag inte funnits kvar på denna gård! Inte utsatt mej för detta utan gjort  som jag brukar. Vänt ryggen och lagt energin på roligare saker! 
 
 
Men änn är vi inte där...ler.... Även om solen påminner mej.... 
 
 
Kram på dej <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0