Sovit bort helgen ..

Hoppsan...söndag redan....den helgen gick as snabbt!!
 
Kan lugnt erkänna att jag inte alls varit en trevlig FLICKVÄNN denna helg...Energin har vart totalt NOLL..jag har sovit eller somnat tidigare änn min 10åring hemma.. trött...kan  kallas huvudvärk oxå ;)
Bara inte orkat helt enkelt.... 10st hästar tar på krafterna...men ger energi oxå!
Träningen har varit bra i veckan...jag har som jag nämnt redan hittat en i MIN storlek å köra med...vi har samma mål..lite olika kostvanor bara..ler.. allt på gott och ont! Vi har dessutom ett pass kvar denna vecka! sen e hela kroppen klar! och en ny runda startar i morgon!
 
Lite bilder mina vänner....
 
 
Har åkt skidor med fina hundbörjor...kanske är det hundar redan?!
 
 
Marinata..eller skrållan som jag kallar hon, verkar bli mer och mer hemmastadd..
Nu ska maten i ugnen å under tiden hinns det ridas en Pandora!
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0