Sommar tid..??

Visst är det otroligt att sommaren snart är här...ler... inte många veckor innan klockan ska ställas om igen..
Kom på det här just nu...puss på den!
 
Har lärt mej en ny grej idag igen..skojskoj....nu vet jag det oxå ;)
Måndag är en bra vecka att starta på nytt och göra allt från början..
 
Kaffe pausar 5min på jobbet innan jag kör igång igen.....
 
Denna skönhet blir kvar i min ägo,, för er som undrar...nu har hon blivit godkänd från allahåll och kanter!
Jag kommer att rida mest själv och träna för min egen del men nångång då & då kommer hon få gå med på lektioner..hon är en riktig ponny med sånärsom häst känsla...ska bara jobba fram powern i henne...hoppas kunna lägga upp nån bra bild senare då vi tränat endel!
 
/kram

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Vilken fin bild :)

2013-03-20 @ 15:06:24
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0