Bättre för var dag..

Stelheten släpper, dock ingen träning mest troligt denna vecka.  tråkigt....
 
Red det bästa passet hittills på Marinata igår på hemma plan...och imorgon har vi planerat longeringsjobb/dressyr  UTAN inspänningar...nice...tror jag ! längtar och väntar!! 
Sjukt sugen på att ta mej in i ridhus för att testa hoppa lite...hoppas vintern tinar snabbt så vi kommer igång med hoppträningarna hemma på gården...ler...
 
Påsken är på ingång och jag har en NERVÖS liten kille hemma som INTE önskar påskkärringar bakom dörren..han satte sej under bordet redan i söndags och påtalade att han gott kunde sitta där tills påsken var över....åhh söt nöt!
När jag då sa att det var 4dagar kvar så gav han upp och har inte suttit under bordet nå mer...ler..
 
Är sugen på slalom...och tror därför att vi ska samla tid och kraft och genomföra minst en slalom tripp nu under långhelgen!
 
ÄR bjuden till LULEÅ också för busigheter på lördag,,,dock tveksamt om jag har möjlighet till det.
men det hade varit sååå kul!   vem vet vad jag hittar på tillslut!
 
 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0