Jag lever ;)

Nätt och jämt... Shit pomfritt....
Resa med kidz å grejer..!!!
Nån sa borta bra... Tss... Huhh...

Familjen griswold på semester.. Min engelska är otrolig,, lika så min planering gällande sova rese rutt osv,,, in i bilen bara och kör dit näsan pekar,, jag fick tag i en dansk karta oxå.. Borde ha gått i skolan på geografilektionerna
Snacka om koll!!!
Otroligt att nån vågar lita mej som rese sällskap ..ler...
Hittade ett hotell nånstans på vägen, taskig engelska men fick ett erbjudande om 790kr per natt!! King!! Tog det ... Fick ur mej nån fin ramsa på engelska å betalade sedan 537kr istället ( det stod en kille bakom disken)
Men min mir är ändå bäst... Hon sku fråga om åsnorna bakom hotellet...frågade om Monkeys !!! Ler stort!

Ähh
Nu ska jag inte uppehålla er mer ;)
Ni vet att jag lever!
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Men så svårt är det ju inte att förstå danska? :-)

Svar: jodu Emma det är det :)
hanne

2013-06-13 @ 10:26:04
URL: http://emmapafo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0