Hemma en dag som denna

Då gäller väl att ta tag i alla måsten..
Ångest delux ,, har varit och stegat i ridhuset el under grusandet där;) shit ,,, rid bara rid!! Woupsi gäller å vara koncentrerad och ha vändbara hästar, den enda jag känner som RIDER på dessa mått är nog Lisa.. Haahaa
Hon gör nog dessutom 8volt på bara bredden !
Nått att bita i och träna i sommar för mej ;)

Jag måste lägga ut ett par annonser oxå..
En timmervagn till traktorn. Använd typ4gr
Och en häst.... Han är dock använd betydligt mer.. Ler .. Så han ligger oxå i ett annat pris än vagnen!
Sen är det dax att putsa inför midsommar
Hästhagarna och mammas gård.. Och så bilarna(det är bara för att få poäng,,, så säg för gudsskull inget)
Ja lite har jag att stå i !
Om jag luckas med en 10del så är dagen lyckad..
Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0