Ramen är på plats..

 
 
Tjaba...
Dagen är molning och då är det väldans lugnt här på fälten.. ler... då spelar det ingen större roll att jag har dem bästa jordgubbarna i hela Sverige!!!  dom klarar inte av att konkurera ut soffor från IKEA ! el damsugaren..
 
 
Men då hinner jag själv med lite annat..som hundar ridning stall fix etc.
Lite sugen på att åka mot Luleå är jag också...undrar när jag ska göra det!?  nå hinner nog det också
 
Ridhuset har fått ramen på plats... vad har jag gett mej in i.... gigantiskt ser det ut som här inifrån tv rummet...men där inne tycker jag mest att det ser litet ut... hur som haver så slipper mina inhyrda gäster rida ute i regnslask. och jag kanske inte behöver få nå krusidull sjukdomar som kommer när man blir genomfrusen från topp till tå & sen kommer 4 barn till som vill rida och har VARMA kläder och just stigit ut från den varma bilen... gahh...
undrar just om jag kommer att komma ihåg hur det kändes om typ 3 vintrar? antagligen inte.. ler..  för jag har lika långt minne som en guldfisk i burk!!
 
Annars då???
 
Jag har det väl okej... som vanligt skulle jag säga...!!
 
Kramen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0