GISSA STÖVLARNA :)

Veckan går ju hur fort som helst... redan onsdag..
jag har behov av en som städar mitt hus & en kock som lagar min mat! och nån som betar av min "to do lista"
 
VEM ÄR INTRESSERAD :)
tok stökigt hus....
 
Tar tag i det själv nu på en gång så kanske jag har ett rent hus och mat i magen i kväll i alla fall...
 
Rid sugen som bara den eftersom jag inte rörde i hästarna igår!!
 
var in och lukta på gymmet idag också men väntar med att träna tills kvällen så suget växer ännu mera.
Men musiken på gymmet är uppdaterat nu och nu går ingen extra energi åt att veta iförväg vilken låt som kommer next ;)
det lär ta ett tag igen innan man kan ordningen på låtarna..
 
Kram på er
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0