Att bära en soffa

Jag vaknade as tidigt...ett kryss i taket!!   nästa stjärna fick jag av mej själv, då jag lyckades med att göra frukost av ingenting....ingen klagade. Och nöjda dessutom
For på gymmet och hade hela placet för mej själv ;)   LYCKANS ost...
 
Fick ihop ett bra BEN pass som redan nu känns i rumpan;)
På hemma plan så har det kommit och gott folk som plockat jordgubbar...nice...lite rörelse ;)
Jag han leka med beccis när hon skulle försöka rida...jag hade tråkigt och la fram bommar och levde om,, tror Clara hade skoj ;)
Så här såg det ut ...
ibland måste man bara busa ...

"Ridhuset" har börjat växa fram....

 

Ja egentligen har jag massor att berätta.....men men...
just ja...så var det... jag har burit ner en soffa till fika rummet också :)  el VI!!
 
Saknar ändå <3
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0