1 JULI

Nu är hösten strax här...  tiden rinner i väg :)
 
Jag har bestämt att jag denna månad ska köra lite bygg och träna och ät månad... det lät väl skoj??!!
vi får väl se vad jag lyckas få för resultat! prio är att vara piggare .. vilket bra mat gör.. träna för att orka med allt på gården...det står gymandet för.
Och maten bara för att det är GOTT!
 
Jag har ju lite siffror att gå på så "lets do this"
 
Ute har strax 2 dagar regnat bort...jag som skulle göra lite nytta bland mina jordgubbar! Fan!!  riktigt irriterande!
Stallet fick sej lite förberedelse igår för att snart kunna bygga in dem 3 nya boxarna ;)
Tänk om jag kunde få nån ordning dit, det skulle vara skönt!
 
Idag fick jag lov att omprioritera lite ang ridandet och jag kör i stället för bland vinbären så är det inte fullt så blött som i sandmanegen.
 
jobb från 13-21.00 mys!!
 
/kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0