Torsdags morgon ....

2 arbetsdagar kvar innan helgen är här ...skönt...  nu vill jag bara att veckorna ska rulla på snabbt!
Har haft så stressigt och livet har varit eler är ganska krångligt nu...mycket att tänka på mycket att ta hänsyn till och akta sej för!
Det går sådär....
Innsåg efter igår på lektionerna att det är dax att hoppa upp och jobba igenom mina 2stora heppor som heltplötsligt tycker att sååååhäääär gör vi! mohhaahaa....kul kväll igår!
det löser sej så fort jag suttit upp ett par dagar!   har ju inte ens kommit igång med träningen hos tuula.?... herregud... trodde jag inte om mej själv...men nu råkar det ha blivit för mycket! ANNAT och ingen ridning.
TRÄNINGEN däermot det har blivit av ♥
 
 
Försöker komma nånvart med mina chins.....bläää....hur fasen får man in tekninken och styrkan? vilken går först?
 
 
Ilördax var jag iväg för att gadda mej,,,nått som dock inte blev av....så jag ska försöka köra till kemi idag istället och boka tid igen! (det var inte jag som orsakade att det inte vart gjort)
 
Nu bästa 4beta vännerna ut,,,,,sen kaffelajnen och iväg!
 
 
kram då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0